Karczma pod Silberbergiem Strona Główna Karczma pod Silberbergiem
UWAGA! Przenosimy się na nowy adres: http://forum.silberberg.dkonto.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kminienie
Autor Wiadomość
moira 


Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-09-2016, 16:41   kminienie

Halo halo nadchodzi masterpost rozkmin
na razie zapisałam bazowe rozkminy, które powinny się odbyć jak najszybciej
nie ma tego jakoś specjalnie dużo, podejrzewam, że będziemy po prostu musieli reagować na bieżąco na wydarzenia :u
a teraz co do rozkmin:

1. CHŁOPI

Z chłopami sprawa jest ciężka. Nasza Grupa Specjalna do Ogarnięcia Spraw Chłopskich wymyśliła takie następujące argumenty, których można użyć w trakcie rozmów z przedstawicielami chłopów:
- zmniejszenie daniny, ogólne zmniejszenie wykorzystania chłopów w walce/zaopatrzeniu
- argument -> jeśli nam nie pomożecie, Qa wejdą na tereny Wergundzkie ze Styrii i nie będziecie mieli już czego uprawiać, bo spalą i zabiją wszystko na swojej drodze
- argument -> lepsza przyszłość pod rządami wolnej Wergundii, obietnice co do reform rolnictwa czy coś
- argument -> chłopi pomogli nam rozpętać powstanie...coś dalej
- można próbować pomóc im jakoś przy żniwach, przy roli, magicznie albo coś
- argument -> nowy ustrój polityczny wolnej Wergundii, chłopi mają wpływ na to co się dzieje
- Wergundia Wschodnia prawie cała zabezpieczona -> bezpieczeństwo

(to wszystko jest wynikiem burzy mózgów, jeśli ktokolwiek ma wąty/lepsze pomysły/uważa że coś jest po prostu głupie to to piszcie jak najbardziej proszę xD)

2. LARO

Laro są bardzo, bardzo, bardzo potrzebni. Bardzo. Czymkolwiek nie będzie misja, którą mamy otrzymać, musimy ja brać bardzo poważnie i zrobić wszystko, żeby doprowadzić ją do końca.

Na razie jedyne co wiemy to to że:
-mamy u siebie reprezentanta Andhakary (Etyan)
-kolejne informacje zostaną nam przekazane przez ma'tui Altarisa
-nie za bardzo możemy im odmówić, bo Laro strzelą focha

tl;dr czekamy na dalsze info

3. INNE FRAKCJE

Qa
Co wiemy:
- są naszymi więźniami
- pochodzą z frakcji Tilo (prawdopodobnie)
- w sumie to chyba tyle

Co trzeba zrobić:
- siedzieć i czekać na więcej informacji
- prawdopodobnie zdecydować co zrobimy z nimi jako więźniami, kto będzie ich pilnował etc.

Smocza kompania, która zwie się inaczej, ale wszyscy wiedzą że to Smocza

Co wiemy:
- szukają artefaktu
- zlepek losowych ludzi szukających zarobku
- artefakt najpewniej jest potężny i będzie związany z wątkiem mistycznym/naszym/styryjskim/laryjskim
- uważać! bo to smocza a ze smoczą nigdy nic nie wiadomo

Co trzeba zrobić:

- zbierać informacje w każdy możliwy sposób
- może się z nimi spotkać? pogadać?
- obserwować gdzie chodzą w miarę możliwości

Magowie i bogowie, czyli ludzie mieszający w mistyce

Co wiemy:
- mogą mieć jakiś problem z Modwitem/Opiekunami -> pilnować ich
- mogą posiadać informacje, które przydadzą się nam jako karta przetargowa do rozmów z którąś z grup
- ich czarownik jest podejrzany -> obserwować
- najdziwniejsza grupa ludków, mogą próbować wpychać nos gdzie nie trzeba

Co trzeba zrobić:
- info, info, info.
- obserwować i czekać

Styria

Co wiemy:
- najpewniej nasze ziomki
- wysłali nam doradców
- szykują broń na nieśmiertelnych
- może stworzyli jakieś pochodne broni (może pochodna broni na nieśmiertelnych działająca też na magię Qa?)
- spór z Aenthil (?)

Co trzeba zrobić:
-obserwować
-pomagać w miarę możliwości
-czekać na więcej informacji

4. INNE TAKTYKI

Tutaj można pokminić jak mamy zamiar reagować na bieżące wydarzenia, jak chcemy się dzielić na grupy w razie ewentualnego rozdziału (kto, gdzie i pod czyim dowództwem idzie), w jaki sposób ustawiamy szyki, kto gdzie stoi, kto dostaje ile buteleczek z zasklepieniami/bandaży nasączonych miksturami. To jest bardzo ważne, a im szybciej się z tym uporamy tym lepiej. Żeby było prościej wypiszę ludzi co walczą, co czarują i co leczą, żeby można się było spróbować podzielić i poukładać.


Żołnierze/walczący ludzie z bronią:

- Lyra
- Severo
- Tregor
- Cedric
- Amarin
- Cerys
- Adelheid
- Rawen
- Einar
- Ragnar
- Cyryl
- Altaris
- Laurentius

Magiczni ludkowie:
- Adelheid
- Cerys
- Rawen
- Laurentius
- Etyan
- Altaris


Medyczno/miksturkowo/ziołowi:

- Sol
- Jasper
- Cerys
- Laurentius

friendly announcement: KIEDY SIĘ PODZIELIMY, CHCIAŁABYM, ŻEBY KAŻDY ZAPAMIĘTAŁ W KTÓREJ GRUPIE JEST I JAK ZOSTANIE WYDANY ROZKAZ ZNALAZŁ SIĘ ZE SWOIMI ZIOMECZKAMI proszę <3

proszę o komentarze, pamiętajcie, że tak serio to tylko dzisiaj możemy to ogarnąć
_________________
Nec temere, nec timide. :v
Ostatnio zmieniony przez moira 29-09-2016, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gorvenal 
wergundzki oddział specjalny


Skąd: Łódź
Wysłany: 29-09-2016, 17:58   

smoczej proponuję dać szpiegoamulet
_________________
Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?

Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata
 
 
Aver 
Szop partacz.


Skąd: z kadeckiej szafy
Wysłany: 29-09-2016, 18:31   

Obowiązkowo każdy ma przy sobie bandaż nasączony odkażeniem i ewentualnie zasklepieniem ._.
_________________
"Nie składaj obietnic, których nie możesz spełnić."
===
+ Avergill Cha'el, bambusowa łowczyni potworków = + Meriel'oarni Caernoth, cztery metry rany ciężkiej = + Słysząca Skałę Rill Pioc Ark'hant, imperialna skałomiotka = + Emilia ev. da Tirelli, sapientystka, morderczyni, agent SSW = + Inga, czarownica-sekretarka w Tymenie Mgieł = Cerys Stern, czarownica z kardamonowo-tymenowo-szakalową przeszłością = Aud Svanhildurdottir Sliabh Ard, poseł od Bryna i jednego zadania = Aina Macario, starsza Enarook z tępym nożem = Halli Auddottir, cfaniara z bandy Flodriego = + Arda, ta, która chciała dobrze = + Ava de la Corde, Czarny Diabeł, który chciał pozostać człowiekiem
 
 
 
Kaghrim 
Beton

Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-09-2016, 23:07   

Popieram obydwoje przedmówców!
_________________
2014, II turnus - Kaghrim, krasnoludzki mag ziemi
2014, epilog - bezimienny imperialista, który ciągle spał (ale cel wykonał :P )
2015, III turnus - Druid Beton, stracił na kontr-forcie oczy i życie
2015, epilog - Druid Beton powraca
2016, II turnus - laryjski psionik Etyan, dyplomata lubujący się w herbacie
2016, epilog - znów Etyan, tym razem kradnący innym kostki sprzed nosa
 
 
Gorvenal 
wergundzki oddział specjalny


Skąd: Łódź
Wysłany: 30-09-2016, 00:22   

Wiem że to mało prawdopodobne, ale jakie są rozkazy w wypadku kompletnego militarnego wdeptania nazego oddziału w ziemię?
_________________
Rzeczywiście nie działa. Hmm... próbowałeś dodać piorunianu?

Prawie zawsze: Jasper Flint- alchemik
Czasem: Oktavian Leadnros- medyk-strzelec, Saren z Tlais Orthogok- medyk-archeolog, Holt Wren- komandos pod przykrywką z zamiłowaniem do ciężkich zbroi
Alaric- wiecznie wiszący w chmurach myśliwy ze styryjskiego końca świata
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13